תרבות, בידור ופנאי לגיל השלישי

תוכן עניינים

מי אמר שבגיל השלישי אי אפשר להנות ולחיות כמו צעירים ברוח ובנפש? היום יותר מתמיד גמלאים רבים מחפשים אחר בילוים, ריגושים, וחוויות מעשירות חדשות. לאחר היציאה לגמלאות, זה בדיוק הזמן להעשיר את שגרת החיים עם בילוים ואירועים שאולי פחות הספקתם לפני, או לא הספקתם מספיק כפי שרציתם – מהצגות תיאטרון, תערוכות, חוגי העשרה וסדנאות, טיולי תרבות ועוד.

כגמלאים, שיוצאים לחופש "הגדול" באמת, יש לנו הרבה יותר אפשרויות לחשוב על זמן איכות ולהעשיר את החיים עם קשרים חדשים, העשרת הידע ובילויים תרבותיים אמיתיים. כך למשל במסגרת הרצאות וסדנאות לגיל השלישי ניתן גם להעשיר את הידע בתחומי עניין שונים המתאימים לרוחכם, וגם להכיר אנשים חדשים ולהרחיב את המעגל החברתי. לא תאמינו עד כמה יכולות הרצאות וסדנאות מקצועיות להפוך את איכות החיים לטובים ומעשירים יותר. הרחבת המעגל החברתי בדמויות חדשות יכולה להרחיב אופקים עבורכם גם בכל הנוגע לבילוים חדשים, נסיעה לתערוכות שתמיד רציתם לבקר בהם או הצגות תיאטרון למבוגרים, מופעי זמר וכו'.

 

לומדים ומשכילים גם בגיל השלישי

בני האדם בעידן המודרני של ימנו שואפים תמיד לנסות להתפתח ולפרוח ברמת האישית, מבחינת כישרון ויצירתיות. כך למשל ישנם כיום שפע של חוגים בתחומים שונים שתוכלו למצוא בהם עניין וחיבור אישי, כך למשל תוכלו לגלות את עצמכם מחדש באמצעות חוגים וסדנאות מוזיקה, אמנות, ספרות, תיאטרון, פיסול ועוד. המידע כיום נגיש מאוד לכל ומכיל המוני תחומי עניין חדשים ומופלאים שתוכלו להתעמק בהם ולהעשיר את החוויות האישיות שלכם בכל יום מחדש.

 

מטיילים ונהנים

היום יותר מתמיד, עם הסרת מרבית המגבלות מתקופת הקורונה, טיולים בארץ ובחו"ל, בייחוד טיולים מאורגנים המתאימים למבוגרים ולקבוצות, הפכו למצרך מבוקש ביותר בקרב גמלאים. זה בדיוק הזמן מכל ההתעסקויות האחרות שהטרידו אתכם מימים ימימה, טיפול במשפחה ובנכדים, התחייבויות בעבודה ועוד שלל עיסוקים אחרים שמנעו מאתנו לנפוש כמו שצריך מתי שרוצים בחופשה ללא הגבלה בכל יעד בארץ ובעולם. זה הזמן לגלות אנשים חדשים כמותכם שרוצים להנות מהחיים בדרך הכי טובה וצאו למסע חובק תרבות באתרים ובערים המתאימים לכם.

 

אז מאיפה מתחילים?

ראשית, כדאי לארגן לכם רשימה של דברים חדשים שהייתם מעוניינים לנסות ולחוות, אם זה טיול חובק עולם ביעדים שמעולם לא הייתם, אם התנסות בתעסוקה, תחביב או תחום עניין חדש שתמיד רציתם לקחת בו חלק אבל אף פעם לא יצא לכם או היה זמן – עכשיו זה בדיוק הזמן לעשות ולהתנסות. בנוסף הצטרפות למועדון גמלאים באזור מגוריכם עשוי לפתוח בפניכם דלתות חדשות לפעילויות מעניינות ומרתקות עם מגוון פעילויות פנאי המותאמות לגיל השלישי, החל הצגות תיאטרון, טיולים ברחבי הארץ, חוגי נגרות ושפות, נסיעות מאורגנות למופעי אופרה ועוד.

 

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

חיסכון

חיסכון – האם משתלם לחסוך בתקופות קשות?

תקופות קשות מבחינה ביטחונית ומבחינה כלכלית, מעלות לא פעם את השאלה, מהי התנהלות כלכלית נכונה בעת הזאת. באופן טבעי, תקופה כזו יוצרת אי וודאות לגבי ההווה אך גם לגבי העתיד. אי וודאות תמיד מעלה חששות ויוצרת מתחים ופחדים, שמא נצליח לעבור את התקופה ולהסתדר והאם אנחנו פועלים בצורה נכונה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

חיסכון

חיסכון – האם משתלם לחסוך בתקופות קשות?

תקופות קשות מבחינה ביטחונית ומבחינה כלכלית, מעלות לא פעם את השאלה, מהי התנהלות כלכלית נכונה בעת הזאת. באופן טבעי, תקופה כזו יוצרת אי וודאות לגבי ההווה אך גם לגבי העתיד. אי וודאות תמיד מעלה חששות ויוצרת מתחים ופחדים, שמא נצליח לעבור את התקופה ולהסתדר והאם אנחנו פועלים בצורה נכונה.

לחוות את הריגוש של אירועי חברה בתל אביב

דמיינו שאתם הולכים ברחובות הומים, מרגישים את הדופק של עיר דינמית, שואפים ניחוחות של שוק תוסס, ומוקסמים מנופי חוף מרהיבים – ברוכים הבאים לסצנה התוססת